čtvrtek 4. února 2016

Správa dat patří k Inventoru

Jako konstruktér určitě raději navrhujete součásti a sestavy v Inventoru, než abyste věčně hledali a kopírovali soubory. Patřičné nástroje pro správu dat jsou ale při týmové spolupráci potřebné a pomáhají udržet přehled a zefektivnit práci, zejména opakované využití dat. Proto k Inventoru patří i Autodesk Vault, integrovaný systém pro snadnou týmovou správu dokumentů. A i proto je základní verze Vault Basic k dispozici zdarma s každou licencí Inventoru nebo třeba konstrukční sady Product Design Suite.

A pokud vám přestanou stačit funkce verze Vault Basic, jsou zde kompatibilní vyšší verze Vault Workgroup a Professional s plnohodnotnými funkcemi velkého PDM systému, s podporou Office dokumentů a možností napojení na váš firemní ERP systém.

S Autodesk Vaultem:

  • Už nemusíte ztrácet soubory
  • Nebudete hledat nějaký soubor celý den
  • Vám nebudou chybět záznamy o revizích a verzích návrhů
  • Nebudete složitě pátrat po změnách a postupu prací na souboru nebo projektu
  • Nebudete neefektivně sdílet návrhy s týmem nebo pobočkami

Některé z výhod systému pro správu dat shrnuje video:


Viz Autodesk Vault

Žádné komentáře:

Okomentovat